Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kamilks | użytkownik

imię i nazwiskoKamil Ł adresLublin zarejestrowany07.12.2006 @18:41:40 ostatnio na stronie24.10.2013 @22:19:31
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1349098
digarty36 komentarze563 posty na forum17

komputer / sprzęt
Fuji FinePix s6500

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Berith    26.06.2008 @18:12:14
Jutro ognisko digartowe, będziesz?
_______
Nie, nie mam problemów z piciem, oprócz momentów kiedy nie mogę się upić
~missj    16.04.2008 @14:10:09
rozumiem, że przypadkowe spotkanie podczas plenerowych zdjęć
_______
. . .
~Justin88    06.04.2008 @16:25:05
hvala,pozdraw
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~cyrkiel    05.04.2008 @03:46:34
dobrze kombinujesz po prawej junoszy - gdzie mieszkam, a na dole ćwiklińskiej. Marchlewskiego to teraz Skautów, na zdjęciu za obiektywem - za moim oknem :P
ostatnio edytowane: 2008-04-05 03:46:50
_______
nima nibedzie
~also    12.03.2008 @00:06:56
dzieki
~asija    10.03.2008 @10:50:44
dzięki
Pozdrawiam Ciebie i przepiękne miasto Lublin
~ewa1715    10.03.2008 @00:56:49
kiedyś odwiedzę brata w Lublinie to też się przeję nad ten zalew z aparatem;D
_______
..
~ewa1715    10.03.2008 @00:50:59
dziękuję baardzo za ocenę widzę, że chyba też lubisz góry
_______
..
~maluch    10.03.2008 @00:40:17
: )
_______
l'espoir meurt dernier....
~fusiek18    17.01.2008 @16:14:06
hehe piękne fotki sliczne portfoliopozdrawiam
~maluch    06.12.2007 @21:26:57
_______
l'espoir meurt dernier....
~gibi1982    05.12.2007 @13:39:55
Ladnie tu u ciebie
~ichach    30.11.2007 @00:20:32
niech siła bedzie z Tobą bracie
~jezzii    28.11.2007 @01:07:11
tak . to niektore zdjecia z ich porfolio ,zkoda ze nie mam reszty ,tez byly fajne mysle ze moze nawet ciekawsze
_______
pozdrawiam...!!!
~jezzii    28.11.2007 @01:03:18
zycze powodzenia ja swojej tu nie wystawie , bo niema tez odwagi ,a bylo by na co popatrzyc ,hmm moze mi siekiedys tez uda........
_______
pozdrawiam...!!!
~jezzii    28.11.2007 @01:00:54
prosze bardzo ,ale teraz mnie troche nie bedzie.
_______
pozdrawiam...!!!
~jezzii    28.11.2007 @01:00:04
no to zdjecie nie kazdemu sie podoba technicznie ,gdy ja tak specjalnie aranz...
_______
pozdrawiam...!!!
~sylwiaadamczuk    14.11.2007 @20:35:55
myślałam o kwadracie...lub kadrze bardziej panormicznym filmowym..ale sie nie przejmuj taki mam gust :D
~qpasystem    14.11.2007 @00:21:37
Parlament w renowacji zostało jedynie malowanie remont elewacji zakończony w 2006 roku a kiedy dokończa malowanie tego chyba nie wie nikt
_______
The more I see, the less I feel
~qpasystem    14.11.2007 @00:14:27
W tagu jest miejsce ale nie bądźmy złośliwi to wieden i parada, manifestacja czy jak to tam zwal w każdym bądź razie zbiorowisko 20 000 ludzi odmiennej orientacji seksualnej gej, lesbijki i transiki :D

Udanej nocy
_______
The more I see, the less I feel
~liniepapilarne    14.11.2007 @00:08:12
no problemo...:D......pozdro.......
~cyrkiel    14.11.2007 @00:01:49
spoko i nawzajem
_______
nima nibedzie
~cyrkiel    13.11.2007 @23:57:44
thx
_______
nima nibedzie
~asharita    05.11.2007 @12:28:20
dziekuje bardzo, zycze milego dnia!
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt